Myynti-Peili tuottaa tulosta

Asiakaskohtaamisiin liittyvät odotukset ovat kasvaneet entisestään. Usein asiakas on myyjän tavatessaan jo pitkällä ostoprosessissa ja odottaa asiakaspalvelulta sekä asiantuntemusta että onnistunutta kohtaamista. Digiajassa yksittäisen asiakaskohtaamisen arvo korostuu yhä enemmän.

Tuloksellisessa myyntityössä ratkaisevassa roolissa ovat vuorovaikutustaidot ja kyky vaikuttaa asiakkaaseen. Myynti-Peili auttaa kehittämään vaikuttamistaitoja. Se kuvaa, millainen olet myyjänä tai asiakaspalvelijana, millaisia asiakkaasi ovat, ja miten rakennat luottamusta erityyppisten ihmisten kanssa.

Taito lukea asiakkaan käyttäytymistä auttaa ymmärtämään hänen arvojaan, odotuksiaan ja etenemistään ostoprosessin eri vaiheissa. Oikea-aikainen ja asiakkaan arvomaailmaan sopiva asiakaskohtaaminen sekä myyntityö lisäävät huomattavasti onnistuneen lopputuloksen todennäköisyyttä.

Myynti-Peilin antia

Myynti-Peili valmennuksissa

Myynti-Peili on Peili-käyttäytymisprofiilista tuloksellisen myyntityön ja onnistuneiden asiakaskohtaamisten avuksi kehitetty valmennuskonsepti. Myynti-Peili sisältää käyttäytymistyyli- ja luottamuspalautteet, jotka perustuvat itsearvion lisäksi aina myös muiden henkilöiden antamiin palautteisiin.

Käyttäytymistyyli kuvaa henkilön luontaista tapaa toimia ja olla vuorovaikutuksessa. Neljä pääkäyttäytymistyyliä jakautuvat yhteensä 21 tarkempaan käyttäytymistyylikuvaukseen. Luottamusta rakentavat vuorovaikutus- ja yhteistyötilanteissa ennen kaikkea suoruus, uskottavuus, hyväksyntä ja avoimuus, mutta näiden osatekijöiden painotuksessa ja arvostuksessa on merkittäviä eroja erityyppisten ihmisten välillä.

Myynti-Peiliä käytetään pääasiassa myynnin ja asiakaspalvelutaitojen ryhmävalmennuksissa, mutta se soveltuu myös syventämään yksilöllistä coaching-prosessia. Peili-käyttäytymisprofiilin käyttöön sertifioituneet valmentajat voivat pätevöityä Myynti-Peilin käyttöön jatkokoulutuksessa.

Myynti-Peilin käyttöön sertifioituneet valmentajat ja Peili Consulting toteuttavat monipuolisesti erilaisia myyntiä ja asiakaspalvelutaitoja vahvistavia valmennuksia.

Lue lisää asiakashypoteesista ja onnistuneesta asiakaskohtaamisesta.

Sertifioidu Peili-käyttäytymis- profiilivalmentajaksi

Lue lisää Peili-käyttäytymisprofiilin käyttöstä valmennustyökaluna

Lue lisää Peili-valmennuksesta työyhteisölle

Kysy lisää Myynti-Peilistä

Taina Rämö-Korpinen

Toimin monipuolisesti valmentajaverkostomme tukena sekä myynnin, johtamisen että esihenkilötyön kysymyksissä. Asiantuntijatuen muodossa pyrin sparraamaan ja jakamaan tietoa Peili-käyttäytymistyökalujen käytön mahdollisuuksista työelämän kehittämiseen.

Puhelin: 050 492 4662
Email: taina.ramo-korpinen@nullpeiliconsulting.fi

Lataa Myynti-Peilin esite

Tämä lomake kerää sinun sähköpostiosoitteesi, jotta voimme toimittaa esitteen(Pakollinen)
Hyväksymällä ehdot, vahvistat että olet lukenut ja hyväksynyt tietosuojaehtomme.
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Scroll to Top
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
page
webinaarit
post
ajankohtaista
valmentajat
Filter by Categories

Peili-uutiskirje

Tilaa 6-8 kertaa vuodessa ilmestyvä Peili-uutiskirje.